A Hozzáférés egy olyan eszköz, amely lehetőséget biztosít az arra jogosult (Agent/Admin) személynek, hogy az adott Ügyfélhez tartozó egy meghatározott felhasználói fiók teljes tartalmához hozzáférjen, vagy hozzáférést adjon egy másik felhasználó részére.
Ebben az esetben a felhasználói fiók minden egyes eleme hozzáférhető lesz, beleértve a Levelezés, Naptár, Címtár, Konzol, Tárhely, illetve azok minden egyes funkciója. Az Agent/Admin a hozzáférés engedélyezése után, szabadon válthat a felhasználói profilok/fiókok között egyetlen kattintással.
1. A konzol felületen lehet elérni a Hozzáférés funkciót.
2. Az Ügyfélhez tartozó Felhasználók fül alatt ki kell választani azt a Felhasználót, akinek a fiókjához szeretne hozzáférést adni/kapni.
4. Válassza ki a felhasználói fiókot. Majd kattintson a Felhasználó nevére vagy email címére, esetleg a jogosultságára . (NE az Állapot melletti 3 pontra)
5. Felhasználó adatlapján a Hozzáférések ablakba kezdje el begépelni annak a Felhasználónak a nevét, akinek szeretne hozzáférést biztosítani. Majd a jobb felső sarokban található Mentés gombbal véglegesítheti a változásokat.
6. A mentés után lépjen vissza a Levelezés alkalmazásba, hogy használhassa a Hozzáférés funkciót.
7. A Felhasználó neve melletti, legördülő menüből lenyíló ablakban látható a felvett profil. Miután a felvett profilra kattint, a rendszer vált a felhasználói fiókok között. Elérhető válik a felvett profil minden applikációja, funkciója.