Ez a funkció arra hivatott, hogy a Vade Secure spam, adathalász, illetve egyéb kártékony levelek szűrése közben esetlegesen fennakadt, majd az Agent/Admin ellenőrzése után, a Felhasználó számára e-mailek továbbításra kerüljenek.
A Felhasználó a saját Levelezés alkalmazásában látja a beérkező levelet, de az Karantén jelzéssel van ellátva, így a Felhasználó biztonsága érdekében nem lehet megnyitni a levelet. A levél megnyitását az Agent/Admin hagyhatja jóvá a Karantén funkcióban történő jóváhagyással.
1. A Karanténba került levélről értesítést kap a Felhasználó (Címzett), majd ezt követően kérheti a levél vizsgálatát, illetve kézbesítését.
2. A Konzol applikációban lehet elérni a Karantén funkciót.
2. Válassza ki az Ügyfelet.
3. A baloldali főmenüben a Karantén opciót kell választani.
4. Amennyiben több levél is van karanténban, akkor Felhasználó és dátum alapján is lehet szűrni az e mailek között.
5. Egy karanténban lévő levélre kattintva, annak részletei jelennek meg. Ilyen részletek az ID, a dátum, a levél tárgya, a Feladó, a Címzett, stb. Ezeknek az adatoknak a birtokában a Felhasználó vagy az arra jogosult személy Törölheti, Kézbesítheti, vagy a Karanténban hagyhatja az adott levelet.
6. A Részletek melletti + jelre kattintva további adatok érhetők el.