Az Események opció azért felelős, hogy a fiókkal történt fontosabb eseményekről készült adatok áttekinthető formában legyen elérhetőek.
1. Az Események opció, az Onbox Konzolon található.
2. A Konzolon belül egy adott Ügyfélre szűrve érhető el.
3. A baloldali főmenüben válassza az Események opciót.
4. Az Eseményekre több szempont alapján is lehet szűrni. Ilyen szempont a Felhasználó, Dátum, IP Cím, Szűrő Típus, Esemény Típus is.
5. A Szűrő típusához van hozzárendelve az Esemény típusa. A Szűrőn belül választható típusok az Account (Fiók), Security (Biztonsággal kapcsolatos adatok), Customer (Ügyfél), Login (Bejelentkezési adatok), Calendar (Naptár), Admin, Email (Email küldési/fogadási adatok), Addressbook (Címtár).
6. Az Esemény típusának választásával tovább lehet szűkíteni a rendelkezésre álló adatokat.
7. Amennyiben további információra van szüksége egy Eseménnyel kapcsolatban, akkor a Részletekre (három pontra) kattintva további adatokhoz juthat.
8. Az Esemény részletei alatt, az Esemény típusától függően további adatokat elérhetőek. Ilyen adatok pl.: Country (Országkód), Name (esemény neve), Attributes (tulajdonságok/attribútumok), Id (azonosító).